dinsdag 3 april 2012

Een nieuw begin!

In Limburg hebben we last van wateroverlast, de sluizen staan open en de deuren kunnen niet meer dicht! Wat valt dit tegen en zoals ik het gisteren uit de grond van mijn hart zei: "Dit is KLOOTE1!" zo verwoordde Jetske het vandaag ook op school. (Laat je je eens 1 keer gaan, wat leren ze snel en ik zou toch moeten weten dat het lastig is ongewenst gedrag eruit te krijgen!)

Dismo is sinds gisteren, maandag 2 april 2012 in Herpen. En ja natuurlijk wisten we dat we het hiervoor deden en natuurlijk ben ik beretrots of apetrots, welk beest dan ook het trotst moge zijn, maar de tranen blijven biggelen. Een lach en een traan!

Ik was de voordeur nog niet door in Herpen of de waterval begon al weer voor de zoveelste keer, maar die lieve Dini en Ellis stonden meteen bij me om me te troosten. Heb niet heel veel van het verhaal meegekregen van Joyce en Karin (sorry dames), maar dat zal later nog wel bezinken.

Het is ons gelukt!

Een nieuw begin voor Dismo in Herpen en ik.......ga op zoek naar iemand of iets die die sluisdeur kan dichten. Kan tempo niet blijven sponsoren in verbruik van papieren zakdoeken, dat loopt te zeer in de papieren.

P.S. Allemaal bedankt voor jullie lieve, sms-sjes, mails, reacties en wat al niet meer.

2 opmerkingen:

  1. hoe is het nu met jullie
    al weer beetje beter ?

    groetjes karlijn e poot van mijn mannen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Karlijn,

      Ik heb zoveel reacties gekregen die mij echt geraakt hebben, persoonlijk, via facebook, via de blog, de mail, kaartjes, telefoontjes, sms, noem maar op.

      Met name de reacties van mensen die een hulphond nodig hebben zijn verschrikkelijk kostbaar en mooi. Weet je, het gaat niet om mij, het gaat juist om die mensen en om het welzijn van Dismo. Daar doe je het voor! Dismo moet natuurlijk nog even wennen, maar de berichten tot nu toe zijn goed. Ik heb de hele periode met en van Dismo genoten en ik kan nu alleen nog maar van ganser, ganser harte hopen dat hij het hele traject haalt. Ik duim voor Dismo!

      Bedankt voor je lieve reactie(s) en het meeleven,
      groetjes
      Marianne

      Verwijderen